Mérföldkőnek számít a világ egyik legjelentősebb üzleti magazinjának, a Forbes-nak a magyarországi címlapjára kerülni. A címlapra, amelyre olyan a gazdaság vagy a kultúra szempontjából példának számítók szerepeltek, mint Fischer Iván, Máté Kriszta, Orvos-Tóth Noémi vagy Tomán Szabina.
„A Villányi borvidék egyik legismertebb családja és márkaneve, igazi szép, klasszikus Forbes-történet. Indul a borkedvelő opával, folytatódik az ambiciózus vővel, Gere Attilával, és tart a maga természetességében méltó utóddá növő lányánál. Gere Andrea nem borásznak készült, de zsigereiben hordozta a bor és a szőlő szeretetét, szinte észrevétlenül vette át a stafétát és fogadtatta el magát a szakmabeliekkel. Egy húszéves, organikus generációváltás utolsó momentumainál járunk.”
Így indul a 2023 júniusában megjelenő, Kis Judit által írt címlapinterjú, amelyből most három, számunkra fontos gondolatot idézünk.
Engem ez hozott haza
„Boraikat ekkoriban főként éttermeknek adták el, és amikor édesapja Budapestre jött borvacsorát tartani, Andi sokszor elkísérte. Bár imádta a fővárosi pezsgést, ezek az esték mégis visszavonhatatlanul Villány felé terelték. »Ott, a fehér abrosz mellett megláttam, milyen közegekbe nyit meg ajtókat egy palack bor. Hogy minket, vidéki embereket hogy tisztelnek az akkori nagy budapesti vendéglátóhelyek, a Gundel, az Alabárdos vagy a Fortuna étterem vezetői.« Tetszett neki az elegancia, a tálalás, hogy új környezetben látta a boraikat, illetve hogy a világ legnagyobb borászai vagy épp Nobel-díjas hírességek kóstolták őket. »Itt döbbentem rá, hogy milyen csodálatos dolgokat készítünk otthon, és hogy mekkora értéket adunk velük az embereknek. Engem ez hozott haza.«”
Bizalmat sugalló apai hozzáállás
„A design megújítása fontos lépcsőfok volt a generációváltásban, aminek erősen a végén járnak. Akármelyiküket kérdeztem – külön-külön ülünk le beszélgetni a villányi Crocus Gere Bor Hotel korábbi szivarszobájában –, zökkenőmentesnek tűnik a húsz éve elindított folyamat, és ennek talán éppen ez a »ha kell, akkor legyen«, bizalmat sugalló apai hozzáállás az egyik kulcsa. A másik pedig az lehet, hogy Andi amellett, hogy friss lendületet hozott, alázattal áll szülei eddigi munkájához. »Én tanulni jöttem haza, nem akartam felforgatni semmit.«”
Biztosítókötél nélküli ugrás
„Biztosítókötél nélküli ugrás – Andi így jellemzi kozmetikai márkájának fejlesztését. Az Andrea Gere Skin Care ötlete is a szőlőből pattant ki – mindig tudták, milyen értékes alapanyagok vannak a kezükben. »Nem tömegtermelésből kerül ki, leszűkített fürtszámmal, terméskorlátozással dolgozunk. Négy-hat fürtöt hagyunk a tőkén, így a szőlőfürtben és a szőlő magjában is sokkal több hatóanyag koncentrálódik.« Szőlőmagőrleményüket és -olajukat évekkel a márka ötletének megszületése előtt használták már a szállodai wellness- és masszázskezeléseknél, mivel a ház üzenetét egyébként is a szőlőre, borra szerették volna hangolni.”
Az ember a saját történetét jól ismeri, mégis megindító más valaki szemével végigtekinteni rajta, megvizsgálni, melyik epizódok bizonyultak fordulópontnak, mikor alakult tudássá a tapasztalat. Hálásak vagyunk a borkedvelőknek, akik lehetővé tették, hogy bejárjuk ezt az utat. Azoknak, akik visszatekintenének velünk, IDE feltöltöttük a cikk pdf-változatát.